Σε δύο μέρες τα σχολεία ανοίγουν.Καιρός για νέες περιπέτειες.Καλή αρχή και πάλι λοιπόν.
Α! Και ...χρόνια πολλά σε όλους .
Α! Και ...χρόνια πολλά σε όλους .
Mια νέα χρονιά αρχίζει. Ένα καινούριο ταξίδι ξεκινάει. Η λογοτεχνία μπορεί να μας οδηγήσει σε δρόμους που δεν το περιμένουμε και να μας ταξιδέψει σε μέρη που ποτέ ίσως δε θα πάμε. Καλό ταξίδι λοιπόν!